Svårt att släppa taget

Hej hopp!

De senaste 5 timmarna har spenderats på en buss påväg till huvudstaden. Snart är jag framme och ska spendera en helg med nära och kära på Stockholms gator och torg. Denna helg är väldigt efterlängtad!

Jag tycker inte det på något sätt är tråkigt eller jobbigt att åka buss långt. Det är ganska rofyllt att kunna uppdatera sig med bloggar och podcasts utan att ha någon press på att göra andra mer nödvändiga saker. Bara ensamtid med sig själv. Däremot så hatar jag korta bussturer, jag är alltid så nervös över att jag ska missa att kliva av vid rätt stopp. Man slipper liksom den stressen när bussen bara stannar på ett ställe i Stockholm 😉

Ia var jag och medicinerade och pussade på för sista gången på tre dagar igår kväll efter jobbet och nu ligger ansvaret på pappa och Elaine. Nej men när man är i perioder där man träffar henne två gånger per dag så är det ganska jobbigt att släppa ansvaret till någon annan. För såhär är det ju; den enda personen man litar på till 100% är ju sig själv, eller är det bara jag? Men både Elaine och pappa ligger ganska högt upp på listan när jag inte är tillgänglig så med daglig uppdatering så kan jag hålla mig sånär lugn 🙂 Olaf ligger i Jossans armar i helgen och det känner jag mig helt lugn med! Man får någon slags sund distans med hönsmammigheten när hästen inte är ens egen, trots att man har hela ansvaret. 😉

img_2600 img_2594 img_2597

Solig uteritt igår ❤